Chiropractor Zevenkamp

Op zoek naar een ervaren chiropractor in de omgeving van Zevenkamp? Dan bent u bij IJssel Chiropractie in Capelle aan den IJssel aan het juiste adres. A.H. Markus D.C. is een gediplomeerd chiropractor met meer dan 25 jaar ervaring in het vak. Bij IJssel Chiropractie kunt u terecht voor de behandeling van uiteenlopende problemen die samenhangen met de wervelkolom; waaronder rugpijn, schouderpijn, hoofdpijn en bekkenproblemen.

Wanneer naar de chiropractor

Bij IJssel Chiropractie kunt u terecht voor uiteenlopende pijnklachten die samenhangen met problemen aan de wervelkolom. Zorg ervoor dat u niet te lang met deze klachten blijft rondlopen: zo voorkomt u dat de problemen chronisch worden. U kunt onder meer terecht bij de chiropractor met de volgende pijnklachten:

1. Rugpijn; al dan niet met uitstraling naar bijvoorbeeld uw been, voet of knie
  2. Nekpijn of hoofdpijn, al dan niet met uitstraling in schouder en arm
  3. Bekkenpijn; met of zonder uitstraling naar lies of been
  4. Pijnlijk gevoel tussen de schouderbladen; al dan niet met uitstraling
  5. Chronische pijn aan de schouders

Behandeling door de chiropractor

Bij een chiropractische behandeling wordt niet alleen gekeken naar de plek waar de pijn zich bevindt, maar wordt rekening gehouden met het complete bewegingsapparaat. De ruggengraat staat hierbij centraal. Problemen met de wervelkolom kunnen uitstralende pijn in andere delen van het lichaam veroorzaken. Chiropractor A.H. Markus D.C. lokaliseert en behandelt blokkades in de wervelkolom en adviseert hoe u klachten in de toekomst kunt voorkomen.

Vergoed door de verzekeraar?

Een behandeling bij de chiropractor wordt door vrijwel alle zorgverzekeraars vergoed. Bij de meeste verzekeraars behoort chiropractie tot het aanvullende pakket. U kunt dit checken op uw polisblad of door uw verzekeraar te bellen. Een belangrijke voorwaarde voor vergoeding is dat uw chiropractor is aangesloten bij een beroepsvereniging als de Nederlandse Chiropractoren Associatie en staat ingeschreven bij de Stichting Chiropractie Nederland.

Gediplomeerd chiropractor Zevenkamp

IJssel Chiropractie is een erkende chiropractische praktijk in de omgeving van Zevenkamp. A.H. Markus D.C. is een gediplomeerd chiropractor en lid van de Nederlandse Chiropractoren Associatie (NCA). A.H. Markus D.C. beschikt eveneens over het keurmerk van de Stichting Chiropractie Nederland (SCN). Hiermee voldoet onze praktijk aan alle kwaliteitseisen van zorgverzekeraars.

Maak direct een afspraak

U maakt zonder verwijzing een afspraak en kunt altijd binnen enkele dagen terecht op Akkerwinde 279 in Capelle aan den IJssel in de buurt van metrostation Rotterdam Schenkel. IJssel Chiropractie is bereikbaar op telefoonnummer 010-4513687. U kunt ons ook bereiken door het invullen van het contactformulier.