Chiropractor Prinsenland

Chiropractor A.H. Markus D.C. is uw vertrouwde chiropractor in Prinsenland en omgeving. Bij IJssel Chiropractie in Capelle aan den IJssel behandelen wij uiteenlopende klachten die samenhangen met problemen aan de wervelkolom. U kunt onder meer bij ons terecht met klachten als rugpijn, schouderpijn, hoofdpijn en bekkenproblemen. A. H. Markus D.C. is een erkend en geregistreerd chiropractor met meer dan 25 jaar ervaring.

Klachten wervelkolom

Diverse pijnklachten zijn gerelateerd aan problemen met de wervelkolom. Bij IJssel Chiropractie kunt u onder meer terecht met de volgende klachten:

1. Pijn in de onderrug; met of zonder uitstraling naar been, voet of knie
  2. Bekkenproblemen; met of zonder uitstraling naar lies of been
  3. Pijnen tussen de schouderbladen; al dan niet met uitstraling
  4. Een chronisch pijnlijke schouder
  5. Nekpijn en/of hoofdpijn, mogelijk met straling in schouder en arm

Behandeling chiropractor

Chiropractor A.H. Markus D.C. lokaliseert en behandelt blokkades in de wervelkolom.

Chiropractor Markus combineert kennis van verschillende vakgebieden, waaronder neurologische diagnostiek, röntgenologie en natuurlijk de chiropractische onderzoek- en behandeltechnieken die over de hele wereld met succes worden toegepast. Markus behandelt niet alleen de pijnklachten zelf, maar kijkt ook naar de oorzaak ervan, zodat u de klachten in de toekomst kunt voorkomen – bijvoorbeeld met een betere zit- of werkhouding.

Zorgverzekering

Chiropractische behandelen vallen bij de meeste zorgverzekeraars in het aanvullende pakket. Op uw polis vindt u chiropractie meestal in de categorie  alternatieve geneeswijzen of beweegzorg. Om aanspraak te maken op vergoeding is het wel belangrijk dat de chiropractor is aangesloten bij een beroepsvereniging (zoals de NCA) en dat hij of zij staat ingeschreven bij de Stichting Chiropractie Nederland.

Erkende chiropractor prinsenland

IJssel Chiropractie is uw vertrouwde en officieel erkende chiropractor in Prinsenland en omgeving. A.H. Markus D.C. is een gediplomeerd chiropractor en lid van de Nederlandse Chiropractoren Associatie  (NCA): de beroepsvereniging voor chiropractoren. A.H. Markus D.C. beschikt daarnaast over het kwaliteitskeurmerk van de Stichting Chiropractie Nederland (SCN).

Afspraak zonder verwijzing

Woont u in Prinsenland en wilt u een afspraak maken bij de chiropractor? U maakt zonder verwijzing een afspraak en kunt altijd binnen enkele dagen terecht op Akkerwinde 279 in Capelle aan den IJssel in de buurt van metrostation Rotterdam Schenkel. IJssel Chiropractie is bereikbaar op telefoonnummer 010-4513687. U kunt ons ook bereiken door het invullen van het contactformulier.