Chiropractor Oosterflank

Blijf niet rondlopen met klachten als rugpijn, nekpijn, schouderpijn en bekkenpijn. Laat uw klachten behandelen bij IJssel Chiropractie in Capelle aan den IJssel en voorkom dat deze chronisch worden. Chiropractor A.H. Markus D.C. behandelt uiteenlopende aandoeningen die samenhangen met de wervelkolom. A.H. Markus D.C. heeft meer dan 25 jaar ervaring als chiropractor in Oosterflank en omgeving.

Wanneer naar de chiropractor?

Het is aan te bevelen om een afspraak te maken bij IJssel Chiropractie als u last heeft van één of meer van de onderstaande klachten:

1. Rugpijn; al dan niet met uitstraling naar been, voet of knie
  2. Problemen met het bekken; al of niet met uitstraling
  3. Schouderpijn; met of zonder uitstraling
  4. Pijn tussen de schouderbladen
  5. Hoofd- en/of nekpijn, met of zonder uitstraling naar schouder en arm

Chiropractische behandeling

Bij een chiropractische behandeling staat de wervelkolom centraal. De chiropractor kan diverse pijnklachten die samenhangen met de wervelkolom behandelen. Chiropractor Markus combineert kennis van verschillende vakgebieden, waaronder neurologische diagnostiek, röntgenologie en natuurlijk de chiropractische onderzoek- en behandeltechnieken die over de hele wereld met succes worden toegepast.

Vergoeding verzekering

Hoe zit het met de vergoeding voor chiropractische behandelingen? Bij de meeste verzekeringspolissen vallen deze behandelingen in het aanvullende pakket, vaak in de categorie alternatieve geneeswijzen of beweegzorg. Een belangrijke voorwaarde voor een vergoeding van uw verzekeraar, is dat de chiropractor is aangesloten bij een beroepsvereniging als de Nederlandse Chiropractoren Associatie en beschikt over het keurmerk van de Stichting Chiropractie Nederland.

Uw erkende chiropractor

A.H. Markus D.C. is een gediplomeerd chiropractor die voldoet aan alle eisen van zorgverzekeraars. A.H. Markus D.C. is lid van de Nederlandse Chiropractoren Associatie  (NCA) en beschikt daarnaast over het keurmerk van de Stichting Chiropractie Nederland (SCN). IJssel Chiropractie is uw betrouwbare adres voor chiropractische behandelingen in Oosterflank en omstreken.

Direct een afspraak maken

Woon u in Oosterflank en wilt u een afspraak maken bij IJssel Chiropractie? U maakt zonder verwijzing een afspraak en kunt altijd binnen enkele dagen terecht op Akkerwinde 279 in Capelle aan den IJssel in de buurt van metrostation Rotterdam Schenkel. IJssel Chiropractie is bereikbaar op telefoonnummer 010-4513687. U kunt ons ook bereiken door het invullen van het contactformulier.