Chiropractor Ommoord

Bent u op zoek naar een erkende chiropractor in de omgeving van Ommoord? Dan bent u bij IJssel Chiropractie in Capelle aan den IJssel aan het juiste adres. Chiropractor A.H. Markus D.C. behandelt diverse klachten die samenhangen met de wervelkolom; waaronder rugpijn, schouderpijn, nekpijn en bekkenpijn. A.H. Markus D.C is een professionele chiropractor met meer dan 25 jaar ervaring.

Gediplomeerd chiropractor

Chiropractor A.H. Markus D.C heeft zijn diploma chiropractie behaald aan een erkende universiteit. Daarnaast is hij lid van de beroepsvereniging voor chiropractoren: de Nederlandse Chiropractoren Associatie. Verder beschikt A.H. Markus D.C over het kwaliteitskeurmerk van de Stichting Chiropractie Nederland (SCN). Wanneer u zich laat behandelen bij IJssel Chiropractie bent u altijd verzekerd van kwaliteit en deskundigheid.

Behandelwijze chiropractor

Bij veel mensen staat de chiropractor bekend als een ‘bottenkraker’. Chiropractoren gaan echter bijzonder zorgvuldig te werk, waarbij eerst uitvoerig geanalyseerd wordt waar het probleem zit voordat tot behandeling wordt overgegaan. Bij de behandeling richt de chiropractor zich op het complete lichaam; waaronder de gewrichten, wervels, spieren en het zenuwstelsel. De chiropractor lokaliseert blokkades en deblokkeert deze vervolgens.

Wanneer afspreken met de chiropractor?

Maak een afspraak met IJssel Chiropractie als u hinder ondervindt van één of meer van de onderstaande klachten:

1. Pijn in de onderrug
  2. Bekkenpijn
  3. Schouderpijn en/of pijn tussen de schouderbladen
  4. Nekpijn en/of hoofdpijn

Soms gaan de bovenstaande problemen samen met uitstraling naar andere delen van het lichaam. Een blokkade in de wervelkolom kan bijvoorbeeld zorgen voor een nare zenuwpijn in het been.

Behandeling vergoed?

Een behandeling bij de chiropractor wordt door de meeste zorgverzekeraars vergoed wanneer u kiest voor een aanvullende verzekering. U vindt chiropractie op uw polisblad onder de categorie alternatieve geneeswijzen of beweegzorg. Chiropractor A.H. Markus D.C. voldoet aan alle richtlijnen die zorgverzekeraars stellen om tot vergoeding over te gaan. Neem bij vragen contact op met uw verzekeraar.

Bel voor een afspraak

Woont u in Ommoord en wilt u een afspraak maken bij IJssel Chiropractie? U maakt zonder verwijzing een afspraak en kunt altijd binnen enkele dagen terecht op Akkerwinde 279 in Capelle aan den IJssel in de buurt van metrostation Rotterdam Schenkel. IJssel Chiropractie is bereikbaar op telefoonnummer 010-4513687. U kunt ons ook bereiken door het invullen van het contactformulier.