Chiropractor Nesselande

Heeft u aanhoudende pijn aan uw rug, schouders, nek of bekken? Dan is het aan te bevelen om een afspraak te maken bij IJssel Chiropractie. A.H. Markus D.C is uw professionele chiropractor in de omgeving van Nesselande. A.H. Markus D.C behandelt uiteenlopende klachten die samenhangen met blokkades in de wervelkolom. Chiropractische behandelingen zijn uitermate doeltreffend. Hiermee voorkomt u dat uw pijnklachten chronisch worden.

Meer dan 25 jaar ervaring

A.H. Markus D.C is een gediplomeerd chiropractor die zijn examens heeft behaald aan een erkende universiteit. Hij beschikt over het kwaliteitskeurmerk van de Stichting Chiropractie Nederland (SCN) en is daarnaast lid van de Nederlandse Chiropractoren Associatie: de beroepsvereniging voor chiropractoren. Bovendien beschikt A.H. Markus D.C over meer dan 25 jaar werkervaring als chiropractor.

Behandeling door chiropractor

Veel mensen stellen een chiropractor gelijk met een ‘bottenkraker’. Een chiropractische behandeling bestaat echter niet uit het lukraak kraken van botten in uw lichaam. Eest wordt nauwkeurig gelokaliseerd waar zich een blokkade bevindt, waarna tot behandeling wordt overgegaan. Bij de behandeling richt de chiropractor zich op het lichaam als geheel; waaronder gewrichten, wervels, spieren en het zenuwstelsel.

Wanneer een afspraak maken?

Heeft u last van één of meer van de onderstaande pijnklachten? Maak dan een afspraak met IJssel Chiropractie.

1. Rugpijn
  2. Bekkenpijn
  3. Schouderpijn
  4. Pijn tussen de schouderbladen
  5. Nekpijn
  6. Hoofdpijn

Soms gaan de bovenstaande klachten gepaard met uitstralende pijn naar andere delen van het lichaam.

Vergoeding chiropractor

Vergoed uw verzekeraar chiropractische behandelingen? In de meeste gevallen wel. Chiropractie valt over het algemeen in het aanvullende verzekeringspakket, meestal in de categorie  alternatieve geneeswijzen of beweegzorg. Neem bij vragen hierover contact op met uw zorgverzekeraar. IJssel Chiropractie voldoet aan alle richtlijnen die aan ons stellen.

Afspraak chiropractie

Woont u in de buurt van Nesselande en wilt u een chiropractor zien? U maakt zonder verwijzing een afspraak en kunt altijd binnen enkele dagen terecht op Akkerwinde 279 in Capelle aan den IJssel in de buurt van metrostation Rotterdam Schenkel. IJssel Chiropractie is bereikbaar op telefoonnummer 010-4513687. U kunt ons ook bereiken door het invullen van het contactformulier.